duminică, 24 februarie 2013

Indragosteste-ma!

 Cand miroase a cafea, ia-ma de mana. Pentru mine inceputurile sunt dimineti si diminetile au aroma de cafea - cu lapte si doua lingurite de zahar cu varf. Am visat buchete de flori pe pres, dar acum parca mi-ar ajunge sa vad ca esti tu acolo, ca zambesti.  
    Sa nu spui niciodata ca nu te gandesti la nimic si niciodata nu te gandi la mine numai cand nu ai la ce sa te gandesti.
     Fara sa stii cum am fost iubita, iubeste-ma altfel. Fa-o-n felul tau, dar sa fie unul care sa nu ma faca sa-mi mai doresc sa plec. Caci e prea tarziu sa ma intorc, iar inainte, poate nu te voi putea lua cu mine. Opreste-ma la tine.
     Dupa ultima inghititura, strange-ma-n brate. Mor dupa imbratisari. Mai ales dupa cele ce vorbesc. Stii? Cele care-ti spun fara aer ca celui ce te strange i-a fost dor. Imbata-ma tu, caci alcoolul nu umple niciodata golul. Gadila-mi stomacul cu batai de aripi de fluturi, iar daca rad, iubeste-ma.

Ce faci maine? E luni, e inceput, e dimineata. Indragosteste-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu